2011年1月12日

art jam1-Swap & Paint



art therapist Crystal繼vision board後,再為大家帶來了art jam,最令我期待的係...究竟人地會係我幅畫上面畫d乜,同埋...唔...不會畫東西的我又會在別人的畫紙上畫到d乜,特別是group裡有我不認識的朋友,就更有趣....

最初在crystal講解我們將會做d乜時,我就想畫一個卡通片咁的太陽係畫的中間,但到坐埋去做一個很短的冥想時,我就突然想畫一個太陽一個月亮,畫好後,覺得個地下係藍藍綠綠咁,加咗個底色....group裡共有7個人,每隔一段時間我們便換位去畫下一張畫....最後回到自己的位看看是否加些什麼
最後,我在畫上加了個天的底色和把海浪畫圓些.....
好鍾意個感覺,好好笑...同埋有13隻鳥在飛,那片葉好似一滴水咁的形狀,好得意呢~
在畫畫的過程裡,內在的感覺轉變是一個頗有趣的覺察呢~~

沒有留言: